Tiltak i B&Y - Korona situasjonen
Postet av Bossmo & Ytteren IL den 20. Nov 2020
20.11.2020
På grunn av den uavklarte smittesituasjonen i Rana, avlyser vi all organisert trening og aktivitet inntil vi får grønt lys for trening og aktivitet igjen. Vi henviser til kommuneoverlegens anbefalinger i torsdagens pressekonferanse.
Styret Bossmo & Ytteren IL
Brukerundersøkelse
Postet av Bossmo & Ytteren IL den 10. Nov 2020
B&Y IL ønsker å undersøke årsaker til frafall, og har derfor besluttet å ha en brukerundersøkelse blant klubbens aktive og ikke aktive medlemmer i aldersgruppen 10 til 20 år. Klubben håper at en slik undersøkelse skal kunne si noe om hvilke tiltak som kan gjøres for å unngå frafall samt å avdekke årsaker som gjør at aktive blir i klubben. Altså, hva kan vi gjøre for å bli bedre og hva er bra av det vi i dag.
Undersøkelsen vil bli gjennomført av PolarFakta.
Undersøkelsen vil bli sendt ut som SMS med link til spørreskjema.
For medlemmer mellom 10 og 13 år vil foresatte bli kontaktet for å kunne gi samtykke til at deres barn kan delta i undersøkelsen.
Brukerundersøkelsen er selvfølgelig anonym.
Har du spørsmål om brukerundersøkelsen kan nestleder og daglig leder kontaktes.
Grethe M Mathisen jonas.buddes@hotmail.com
Tom Kristiansen tom@bossmoytteren.no
Gave på 60 000,-
Postet av Bossmo & Ytteren IL den 24. Jun 2020
Vi har vært så heldige å motta en gave på kr 60 000,- fra HSB gavestiftelse. Gaven er tiltenkt innkjøp av teppecurling baner. Dette er som ledd i vår visjon om å tilby idrett for alle. Teppecurling er spesielt populært hos eldre og personer med funksjonsnedsettelse.
Vi ser virkelig frem til å kunne få dette i inn og tilrettelegge for nye aktive utøvere.
infolink: https://www.bocciatc.no/om-oss/om-teppecurling/
Video: https://www.youtube.com/watch?v=7JGAlds7FDM
Årsmøte Bossmo & Ytteren IL - dokumenter og info
Postet av Bossmo & Ytteren IL den 4. Feb 2020
08.06.2020
Da er protokoll fra årsmøtet signert.
Protokoll fra årsmøtet i B Y IL 4.6.2020 signert.pdf
Annen info publisert tidligere under her:
I år er det noe spesielt da vi er rammet av Korona situasjonen. Vi ønsker å gjennomføre årsmøtet fysisk i lokalene våre i Ytteren Flerbrukshall. Vi må tilpasse lokalet etter antall deltakere.
Årsmøtet avholdes den 04.06.2020 kl 18.00 i Ytteren flerbrukshall. For at vi skal sikre at antall deltakere er innenfor gjeldene regler ifb Korona krisen, må deltakere melder seg på forhånd til epost tom@bossmoytteren.no innen 01.06.2020.
Saksliste Årsmøte B&Y 2019.pdf
Årsregnskap Bossmo & Ytteren IL 2019.pdf
INNSTILLING FRA VALGKOMITEE FOR BOSSMO 2020-.pdf
Kontrollkomite beretning 2019.pdf
Gruppenes årsmelding
Årsberetning 2019 B&Y Fotball-.pdf
Budsjett 2020 - Barn og Ungdom.pdf
Protokoll årsmøte fotball 2020.pdf
Årsberetning og protokoll B&Y håndball 2019.pdf
Resultatregnskap - 2019 avdeling Håndball(5) sammenlignet med 2018.pdf
Årsberetning tekst langrenn-19.pdf
Årsberetning tekst skiskyting-19.pdf
Resultatregnskap---2019-avdeling-ski-9--sammenlignet-med-budsjett.pdf
Protokoll fra årsmøtet B&Y Ski.pdf
Årsberetning 2019 B og Y IL kombinert.doc
Regnskapsrapport per desember 2019 Hopp og kombinert.pdf
Resultatregnskap - 2019 avdeling Hoppkombinert(11) sammenlignet med 2018 (1).pdf
Resultatregnskap - 2019 avdeling Hoppkombinert(11) sammenlignet med budsjett.pdf
Budsjett - 2020 avdeling Hoppkombinert(11).pdf
Protokoll Årsmøte Bossmo & Ytteren, hopp og kombinert.pdf
Årsmøte-"beretning" 2019 B&Y Ishockey
Resultatregnskap - 2019 avdeling Ishockey(8) sammenlignet med budsjett.pdf
Protokoll fra årsmøte B&Y Ishockey.pdf
Org kart oppdatert 2020 etter Årsmøtet.pdf
Styrets forslag til Valg komite.pdf
Saksliste og Årsberetning Bossmo & Ytteren IL
Postet av Bossmo & Ytteren IL den 13. Apr 2016
Årsmøte i Bossmo & Ytteren IL
20.04.2016 Kl 18.00 - Vip rommet på Skillevollen
Saksliste
1. Godkjenne de stemmeberettigede.
2. Godkjenne innkallingen,
3. Velge dirigent, referent samt 2 medlemmer til å underskrive protokollen.
4. Behandle klubbens årsmelding, herunder eventuelle gruppe årsmeldinger.
5. Behandle klubbens regnskap i revidert stand.
6. Behandle klubbens budsjett for 2016
7. Behandle forslag og saker.
7.1 Etablering av ny gruppe for Hopp og Kombinert
8. Fastsette medlemskontingenter og vedta gruppenes treningsavgifter
Styrets forslag å endre fra kr 200,- til kr 300,- for enkeltmedlem og fra kr 400 til kr 500,- for familie med opptil 5 medlemmer. For familier med flere enn 5 økes avgiften med kr 100,- pr. stk
9. Vedta NIFs nye lov norm
https://lovdata.no/dokument/NIFL/niflov/2015-06-07...
10. Valg
10.1 Valg av Barneidrettsansvanlig https://www.idrettsforbundet.no/Nyhet/alle-idretts...
10.2 Valg av nytt styre
10.3 Valg av Kontrollkomite
10.4 Valg av valg komite